Tuesday 23 December 2014

_tiada apa apa_

rukuk dan sujudku disetiap rakaat,

tafsir alquran dan al mathurat yang aku baca,

kenapa lagi jiwa aku masih kosong,

sumpah.

aku tak rasa kemanisan iman itu lagi.

semuanya kosong.

saat mereka kulihat benar melakukan itu dengan ikhlas , tapi jiwa aku tidak.

kenapa. Ya Allah.


apa mungkin jiwa aku kini terlalu kotor.

hingga kemanisan ibadah untuk Mu tidak ku rasa .

apa mungkin terlalu banyak maksiat yang aku lakukan , hingga

semuanya membentenggi aku mendekati Mu.



sahabat jangan biar aku hanyut, pimpin aku kembali/

 :"(


1 comment:

  1. How to make money from tips? - Work4Life
    Tips from professional tipsters and get the best odds 바카라 사이트 for your favourite This is a simple process งานออนไลน์ to make money by placing kadangpintar a small wager on which bookmaker will

    ReplyDelete